söndag 28 november 2010

Första advent

Yvonnes smycken.

Tjällmo julmarknad är nu förbi och det var en trevlig dag med goa människor. Dessutom kändes det riktigt mysigt med snö... även om det var mycket kallt att stå/sitta så många timmar men vi överlevde det med. Det tog dock ett tag för tårna att bli varma när vi väl kom hem kan jag tala om... ;)

Skulle det vara så att du är intresserad att av något du såg på julmarknaden är det bara att höra av sig!

Annikas saker.

Nu försöker vi planera vad som ska göras tills nästa helg då vi kommer stå i Medevi. Jag håller i stunden på att skriva ut fler julkort som jag ska skära till under veckan, det blir även några nya motiv.
Yvonne ska fixa fler armband och imorn skulle hon knåpa ihop lite snögubbe örhängen!
Det blir nog inga fler strumptomtar för min del men ska se om jag kan få några svarta pennskrin klara... vi får se vad som hinns med.

Strumpdockorna fick sin alldeles egen plast på spisen.

Även om inga ljus har blivit tända denna första advent i vårt hus så har det ändå varit trevlig dag. Vi har firat syrrans kille idag och då fick oss en baby dos av lilla Amina på köpet. Och så har min kära kusin fått en liten pojk idag! Välkommen lilla vän!

Med andra ord... en trevlig advent!

Tack för titten!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar